Burgerberaad klimaat leidt luxeleventje

De Bom 20 februari 2025 1 minuut Satire
Burgerberaad
De Bom

De deelnemers aan het burgerberaad klimaat blijken een luxeleventje te leiden. Gratis hotels, gratis diners, gratis therapie, gratis kolfkamers en gebedsruimtes - ze kunnen hun geluk niet op! Het enige wat het groepje hoeft te doen, is minister Hermans te zeggen dat ze meer geld moet vrijmaken voor klimaat. 

Het pamperbeleid van onze overheid geldt klaarblijkelijk niet alleen voor asielzoekers, maar ook voor het burgerberaad klimaat. Maar liefst 6,18 miljoen euro gaat er naar dit ondemocratische fopinstrument om onze minister te voorzien van wat welgemeend advies. Bovendien zullen de kosten zeer naar verwachting nog verder oplopen.

De Bom 

Powered by
Adopteer
deze
Sinds Charlie Hebdo, Theo van Gogh en Pim Fortuyn is satire op sterven na dood. Wij blazen dit nieuw leven in.
Steun onze bommetjes.
Heerhugowaard heeft opnieuw te maken met onrust door groepen jongeren. Op de kermis op het Raadhuisplein liep de sfeer dit weekend al snel uit de hand. Er waren oproepen tot rellen op sociale media. Ook waren er signalen dat mensen mogelijk verboden wapens bij zich hadden.  Blijf via NieuwRechts.nl op de hoogte van het laatste nieuws voor rechts en conservatief denkend Nederland! Start je gratis maand nu via https://nieuwrechts.nl/landing

Heerhugowaard opnieuw in de greep van ‘jongeren’overlast: vechtpartijen en oproep tot rellen

Beluister onze podcast

Peter Siebelt onthult: 'VluchtelingenWerk is spil in machtig netwerk achter asielindustrie'
Of beluister op: