Louis (17) doodgetrapt door vijf migrantenjongeren: 'Barbarij'
Frankrijk is geschokt door de dood van de 17-jarige Louis, die na een brute groepsmishandeling in Narbonne aan zijn verwondingen is overleden. Vijf jongeren, onder wie drie minderjarigen, zijn aangehouden en in voorlopige hechtenis geplaatst. In het Franse debat wordt gewezen op de migratieachtergrond van de verdachten, al hebben de autoriteiten daarover in hun officiële communicatie geen verdere details gegeven.
Louis stond onder de hoede van de jeugdbescherming. Volgens de openbare aanklager van Narbonne, Jean-Philippe Rey, werd hij vrijdagavond naar een bouwterrein gelokt. Daar zou hij door vijf jongeren zijn opgewacht en zwaar mishandeld, meldt TF1 Info.





















































